Szybki bigos z młodej kapusty

Szybki bigos z młodej kapusty z dodatkiem wiejskiej kiełbasy i moich ulubionych ziół prowansalskich. Bardzo łatwy w przygotowaniu i bardzo smaczny.







Składniki:

2 średnie główki młodej kapusty
50 dag kiełbasy wiejskiej
50 dag pieczarek
30 dag cebuli
250 g przecieru pomidorowego JAMAR*
przyprawa prowansalska
sól
pieprz



Przygotowanie:

Kapustę myjemy, szatkujemy i solimy. Przekładamy do garnka, zalewamy szklanką wody. Wstawiamy na ogień i gotujemy. Cebulę kroimy w kosteczkę, kiełbasę w półksiężyce,  a pieczarki w plasterki. Wszystkie składniki kolejno podsmażamy na oleju i dodajemy do kapusty. Wlewamy przecier pomidorowy JAMAR, przyprawiamy, dokładnie mieszamy i jeszcze chwilkę gotujemy do miękkości warzyw i połączenia się smaków. Podajemy z ulubionym pieczywem.



* naturalny przecier pomidorowy firmy JAMAR szczególnie przypadł mi do gustu. Wcześniej bigos ten robiłam z dodatkiem koncentratu pomidorowego, który niestety dawał kwaskowaty posmak. Zawsze trzeba było go dosłodzić cukrem, aby jakoś smakował. Przecier pomidorowy, a więc passata jest o wiele lepszym rozwiązaniem. Jest w 100% z dojrzałych pomidorów i bez żadnych dodatków chemicznych. Co dla mnie jest dużym plusem i co się naprawdę czuje. Poddana jest jedynie procesowi pasteryzacji, zachowując tym samym większość cennych witamin oraz mikro- i makroelementów. No i co najważniejsze zachowana jest również pełnia pomidorowego smaku :) Ja tym produktem jestem poważnie zachwycona. Jest prawdziwy, naturalny i domowy. Do tego stopnia, że na sklepowej półce wyszukałam i zakupiłam inne produkty tej firmy. Gorąco polecam :)




Komentarze

Popularne posty